۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۳

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی بوشهر:

نظارت مستمر بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی در بوشهر انجام می‌شود

نظارت مستمر بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی در بوشهر انجام می‌شود

بوشهر- رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر گفت: نظارت و بازدید مشترک دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و دادستانی از مراکز عرضه فرآورده خام دامی در بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا عباسی بعد از ظهر یکشنبه اظهار کرد: در راستای ادامه طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳، روز یکشنبه، ۱۹ فروردین طی بازدیدی مشترک با حضور نمایندگان و کارشناسان دادستانی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی استان از تعداد ۱۰ مرکز عرضه فرآورده خام دامی بازدید شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر افزود: در این بازدیدها حدود ۵۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی معدوم و مقرر شد به علت تخلفات بهداشتی تعداد ۲ واحد پلمپ و ۲ واحد دیگر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی ارجاع شوند.

وی گفت: ناظران بهداشتی دامپزشکی در سطح استان بوشهر به طور مستمر بر مراکز عرضه نظارت‌های لازم را دارند و در این زمینه همکاری عموم مردم و عرضه کنندگان در رعایت موارد بهداشتی می‌تواند تلاش همکاران ما را در تضمین هرچه بیشتر سلامت سفره غذایی مردم فراهم کند.

کد خبر 6072505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha